Läbiviidud koolituste ajalugu

« Tagasi

Koolitus ettevõtjale -teenuste disain 18-19.04.2018

Koolituse maht: 16 akadeemilist tundi (2 koolituspäeva).

Toimumise aeg: 18-19 aprill 2018

Toimumiskoht: Vabrikuväljak 1, Kärdla.

Koolituse eesmärk: Anda ülevaade teenuste disaini põhimõtetest, protsessist ja meetoditest väikeettevõtte kontekstis.

Kuna koolituse sihtrühm on mikro- ja väikeettevõtete juhid, kes suure tõenäosusega peavad ise teenuste disaini projekti läbi viima, siis on koolituspäevade fookus väga praktilise suunitlusega – teenuste disaini protsess mängitakse 2 õppepäeva jooksul grupitöödena algusest lõpuni läbi.

Registreeri siin

Koolitaja: Gerda Mihhailova töötab TÜ Pärnu kolledžis juhtimise lektorina.

Ta on omandanud magistrikraadi Tartu Ülikooli majandusteaduskonnas, on Pärnu kolledžis teenuste disaini ja juhtimise magistriõppekava programmijuht ning andnud välja mitmeid publikatsioone. Gerda Mihhailova on hinnatud koolitaja erinevates valdkondades, sh teenuste disain ja juhtimine ning meeskonnatöö ja personalijuhtimine.

Ajakava:

Kolmapäev 18.aprill 2018

Aeg

Teemad: 1.päev

Õppemeetodid

9.00-10.30

Disaini olemus ja disaineritöö sisu

Loeng, seminar

10.45-12.15

Disaini seos strateegilise juhtimisega. Ärimudel.

Loeng, seminar, õppevideo, grupitöö

12.15-12.45

Lõuna

 

12.45-14.15

Teenuste disaini protsess ja kliendianalüüs.

Loeng, seminar, õppevideo, grupitöö

14.30-16.00

Teenuste disaini protsess – uurimise faas.

Loeng, seminar, õppevideo, grupitöö

 

Neljapäev 19.aprill 2018

Aeg

Teemad: 2.päev

Õppemeetodid

9.00-10.30

Teenuste disaini protsess – uurimise ja analüüsi faas

Grupitöö, seminar

10.45-12.15

Teenuste disaini protsess - arendamise faas.

Loeng, grupitöö

12.15-13.00

Lõuna

 

13.00-14.30

Teenuste disaini protsess - arendamise faas.

Loeng, seminar, grupitöö

14.45-16.15

Teenuste disaini protsess – teenusekontseptsiooni valmimise faas.

Loeng, seminar, grupitöö

 

Koolituse läbimise tulemusena osaleja:

- teab disainmõtlemise põhimõtteid;

- teab teenuste disaini seoseid ärimudeli ning ettevõtte strateegilise juhtimisega;

- oskab analüüsida ettevõtte väärtuspakkumist kliendi seisukohast ning koostada tüüpkliendi profiili (persoonat);

- oskab analüüsida ärimudelit;

- teab teenuste disaini protsessi etappe ning oskab koostada teenusearendusprojektile lähteülesande (juhtimaks ise teenuste disaini projekti või tellimaks teenust disanerilt);

- oskab valida ja kasutada erinevaid tüüpilisemaid teenuste disaini meetodeid/tööriistu.

Registreeri siin

Loe lisa teenuste disaini olemusest ning olulisusest.

Lisainfo: Katrin Sarapuu, katrin.sarapuu@hiiumaa.ee,  telefon 5341 5285

Koolitus on ettevõttele vähese tähtsusega abi.