Koolituse uudised

« Tagasi

Erinevate riikide kombed ja tavad. Protokoll ja etikett, 22-23.01.2019

Käsitletavad teemad:
Kultuuride erinevused, protokoll ja etikett rahvusvaheliste partnerite ja külalistega suhtlemiseks, ärisündmuste korraldamiseks

Registreerimine https://surveer.com/s/XSPP2Y9K

Toimumise koht: Tuuru maja, Vabrikuväljak 1, Kärdla. 
16 akadeemilist tundi (2 koolituspäeva) 22-23. jaanuaril 2019
 
Ajakava:
1.päev 
9.00-11.00 Ärietikett. Peamised reeglid, rollid, rolliootused. (Illustreeritud loeng, rühmatööd, arutelud)
11.00-11.15 Paus
11.15-13.15 Sündmuste eesmärgid, loogika, formaadid. Ärisündmuse planeerimine.
(Rühmatööd, arutelud, loeng)
13.15-14.00 Lõuna (oma kuludega)
14.00-16.00 Kliendikogemuse juhtimine. Elamuse loomise tehniline taust (rühmatööd, arutelud, loeng)
 
2.päev 
9.00-11.00 Erinevad kultuurid – erinevad ootused, erinev käitumine.
Illustreeritud loeng, rühmatööd, arutelud
11.00-11.15 Paus
11.15-13.15 Rahvusvaheliste sündmuste korraldamine (Illustreeritud loeng, rühmatööd, arutelud)
13.15-14.00 Lõuna (oma kuludega)
14.00-16.00 Erinevate sündmuste tehniline komponeerimine, tulemusteni jõudmine ja kontaktide jätkamine.
 
 
Koolitaja: Ene Seidla on täiskasvanute koolitaja ja konsultant alates 2003. aastast. Tema peamisteks koolitusvaldkondadeks on avalik esinemine, esitlemine, mõjutamine, juhtimine, meeskonnatöö, müük ja teenindus. Tal on Tartu Ülikooli ärijuhtimise magistrikraad aastast 2004. Aastatel 1998 – 2009 oli ta AS Frens Tartu tegevjuht. 1994 – 1998 TÜ rektori abi. Ta on olnud Eesti Ettevõtlike Noorte Koja (JCI Estonia) rahvuspresident 2002 ning senati president 2010.
 
Koolituse läbimise tulemusena osaleja:
- omab teadmisi kaasaegsest ärietiketist, tunneb põhilisi lähtepunkte ja reegleid, seltskondliku ja ärietiketi erinevusi;
- oskab analüüsida ärisündmuse eesmärke, formaate ja osalejate rolle, tunneb eri formaatide kombestikku (kutsed, esitlemine, riietus, toitlustus, kingitused);
- omab ülevaadet kultuuride erinevustest (5 dimensiooni) ja oskab rahvusvahelises suhtluses prognoosida partnerite ootusi ja käitumist;
- omab töövahendeid sündmuste tehniliseks planeerimiseks ja läbiviimiseks;
- oskab planeerida rahvusvaheliste kontaktidega seotud sündmusi, teab, kust küsida nõu ja abi (välisministeerium, riigikantselei, saatkonnad, kultuuriesindajad);
valdab tehnikaid ja võtteid väga hea kliendikogemuse loomiseks, oskab kujundada tegureid, mis mõjutavad muljet, oskab juhtida kliendikontakti;
- oskab ette valmistada ja läbi viia erinevaid ametialaseid vastuvõtte vastavalt nende eesmärkidele ja osapooltele, valdab erinevaid sündmuse formaate ja loogikat.
Koolitused Hiiumaal vastavalt teie soovile ja teie organisatsiooni vajadustele! Hetkel täitmisel olevad koolitused Hiiumaal on leitavad meie koolituskalendrist. Ootame ka sinu soove ja ettepanekuid, et korraldada järgmine koolitus Hiiumaal just sinu jaoks! Saada oma mõtted: arenduskeskus@hiiumaa.ee